Ontdek wat deze opleiding jou kan bieden!

 


 

Home Alle Opleidingen
Google Ads Gevorderd
terug naar zoekresultaten

Google Ads Gevorderd

Deelnemerskosten
€ 1.603,25 incl. BTW

Lesgeld

€ 1.325,00
Totaal excl. BTW
€ 1.325,00
BTW
€ 278,25
Totaal incl. BTW
€ 1.603,25
Startdata in een groep op locatie en online
Locatie: Rosmalen
Start: 21-05-2025
Toon rooster
Aanmelden
Locatie: Utrecht
Start: 21-05-2025
Toon rooster
Aanmelden
Locatie: Rosmalen
Start: 08-07-2025
Toon rooster
Aanmelden
Locatie: Utrecht
Start: 08-07-2025
Toon rooster
Aanmelden
Locatie: Rosmalen
Start: 02-10-2025
Toon rooster
Aanmelden
Locatie: Utrecht
Start: 02-10-2025
Toon rooster
Aanmelden
Locatie: Rosmalen
Start: 09-12-2025
Toon rooster
Aanmelden
Locatie: Utrecht
Start: 09-12-2025
Toon rooster
Aanmelden
Vooropleiding en toelatingscriteria
Vooropleiding
Er is geen bepaalde vooropleiding nodig
Werk je al met Google Ads en wil je je campagnes naar een hoger niveau tillen? In deze tweedaagse training voor gevorderden duik je dieper in de geavanceerde mogelijkheden van Google Ads. Je leert hoe
image

Je werkt al met Google Ads, maar je merkt dat er meer uit je campagnes te halen valt. Hoe zorg je voor een betere structuur, meer relevante bezoekers en een hoger rendement op je budget? En hoe zet je slimme automatisering en AI in om je campagnes efficiënter en effectiever te maken? In deze tweedaagse training voor gevorderden ontwikkel je precies die vaardigheden.

Tijdens deze training ga je aan de slag met de meer geavanceerde functies van Google Ads

...

Je werkt al met Google Ads, maar je merkt dat er meer uit je campagnes te halen valt. Hoe zorg je voor een betere structuur, meer relevante bezoekers en een hoger rendement op je budget? En hoe zet je slimme automatisering en AI in om je campagnes efficiënter en effectiever te maken? In deze tweedaagse training voor gevorderden ontwikkel je precies die vaardigheden.

Tijdens deze training ga je aan de slag met de meer geavanceerde functies van Google Ads. Je werkt met je eigen account en krijgt volop ruimte om te oefenen en optimalisaties door te voeren. Zo ontdek je niet alleen wat er beter kan, maar leer je ook hoe je dat direct aanpakt. Zo ben je in staat om bestaande campagnes naar een hoger niveau te tillen, meer grip te krijgen op prestaties én strategisch te sturen op resultaat.

Aan het eind van de training leg je het Google Ads Search-examen van Google af. Dat levert je een wereldwijd erkende en veelgevraagde Google Ads Search-certificering op.

 

  • Je weet hoe je met geavanceerde instellingen, slimme biedstrategieën en automatisering je campagnes optimaliseert voor maximaal resultaat.
  • Je kunt specialistische campagnetypen zoals dynamische zoekadvertenties, Shopping en Performance Max effectief inzetten.
  • Je gebruikt tools zoals de Prestatieplanner, rapporteditor en Google Ads Editor om campagnes efficiënt te beheren en te sturen op conversie, zichtbaarheid en rendement.
  • Zodra je bent geslaagd voor het Google Ads Search-examen, ontvang je de wereldwijd erkende en veelgevraagde certificering. (Herkansen is gratis digitaal mogelijk.)
  • Je kunt direct met concrete verbeterpunten aan de slag gaan om jouw Google Ads-campagnes slimmer in te richten en er meer succes mee te behalen.

 

De Google Ads training voor Gevorderden is perfect voor wie méér uit Google Ads wil halen dan de basis. Of je nu ondernemer bent of bij een grote multinational of een mkb-bedrijf werkt, deze training leert je alles wat jij nodig hebt om Google Ads voor jouw bedrijf te laten werken. De training is o.a. relevant voor (online) marketeers, zzp’ers, contentspecialisten en salesmanagers.

Heb je eerder deelgenomen aan onze Google Ads Basis training, of heb je vergelijkbare kennis in de praktijk opgedaan? Dan sluit deze training voor gevorderden daar naadloos op aan. Voorkennis is nodig. Je verdiept je namelijk in de meer geavanceerde mogelijkheden van Google Ads en leert hoe je campagnes strategisch aanstuurt voor meer resultaat.

 

Programma

 

De training bestaat uit 2 dagen van 6 uur. Het programma is een goede mix van praktijk en theorie. Je doet veel theoretische inzichten op en gaat die in de praktijk toepassen. Ook op je eigen Google Ads-account.

De training ziet er als volgt uit:

Dag 1: Google Ads op gevorderd niveau Op dag 1 duik je een stuk dieper in alle mogelijkheden met Google Ads.

  • Hoe stel je (slimme) geautomatiseerde biedstrategieën in (en hoe gebruik je AI daarbij)?
  • Haal alles uit je campagnes en leer hoe je geavanceerde campagne-instellingen toepast.
  • Hoe zet je advertentiecomponenten slim in om jouw campagne (nog) succesvoller te maken?
  • Hoe spits je advertenties toe op jouw ideale klant (met locatie invoegen, zoekwoorden invoegen of een aftelfunctie)?
  • Hoe kun je de campagneresultaten meten (o.a. segmenteren, veilinggegevens en kwaliteitsscores)?
  • Zo evalueer je de resultaten om je campagne verder te verbeteren (o.a. qua zichtbaarheid, websiteverkeer, conversie en rendement).
  • Krijg de beste tips & tricks om campagnes te optimaliseren en er alles uit te halen.

Dag 2: verder de diepte in Bij dag 2 leer je nog meer extra functionaliteiten kennen. Zo ontpop je je tot een specialist die echt alles uit Google Ads haalt.

  • Hoe zet je gespecialiseerde campagnetypen in het Zoeknetwerk (o.a. dynamische zoekadvertenties, Google Shopping en Performance Max) effectief in?
  • Leer de Prestatieplanner te gebruiken om advertentie-uitgaven te plannen en de prestaties en de impact van campagnewijzigingen te voorspellen.
  • Ontdek hoe je dankzij de optimalisatiescore (aanbevelingen van Google) nog meer uit campagnes haalt.
  • Beheer je accounts en campagnes efficiënt via één Google Ads-managersaccount.
  • Hoe maak je zo slim mogelijk gebruik van de Google Ads Editor?
  • Leer hoe je efficiënt rapporten creëert met de rapporteditor!
  • Krijg alle voorbereiding die je nodig hebt om het Google Ads-examen goed in te gaan.
  • Leg het Google Ads Search-examen af.

 

Lees meer
Opleidingsinformatie
Opleidingssoort
Training
Opleidingsmethode
In een groep op locatie of online
Type certificaat/diploma
Certificaat
Naam
Certificaat
Opleidingsduur
2 dagen
Aantal lesdagen
1
Min. deelnemers
3
Max. deelnemers
10
Tijdstip
Ochtend
Taal in opleiding
Nederlands
Subsidies en budgetten
Regeling tijdelijk scholingsbudget UWV
Trainer(s) / Docent(en)
Arne Verwoert
Docent
Contactpersoon voor opleiding
Dennis D.M.J. Mickers
Organisatie
Edumia
Functie
Opleidingsadviseur
Toon contactinformatie Fill 1 Copy 5
Heb je vragen of wil je graag sparren over een voor jou passende opleiding of training? Neem dan direct contact met mij op.
Aanbieder
Van eendaagse trainingen tot meerdaagse opleidingen leiden we professionals op tot de nieuwe generatie vooroplopende online marketeers!
Edumia
Edumia
NRTO
Contact met deze opleider
Dennis D.M.J. Mickers
Organisatie
Edumia
Functie
Opleidingsadviseur
Toon contactinformatie Fill 1 Copy 5
Heb je vragen of wil je graag sparren over een voor jou passende opleiding of training? Neem dan direct contact met mij op.
Ik heb een vraag aan deze aanbieder
Lees hier ons Privacy statement