
Digital marketing strategie basis
Lesgeld
Subsidiemogelijkheid
Werktuig PPO
Professionals werkzaam in de culturele en creatieve sector kunnen een aanvraag doen bij het programma Permanente Professionele Ontwikkeling, ook wel Werktuig PPO genoemd. Heb je vanwege de beperkende maatregelen tijdelijk een baan buiten de sector? Ook dan kan je een aanvraag doen, kijk voor meer informatie op https://werktuigppo.nl/spelregels/

Voor wie is de basis training digital marketing strategie?
Houd jij je binnen je organisatie bezig met de digital marketing strategie of wil je hiermee starten? Dan is deze training geschikt voor jou! In deze training ontdek je hoe je een digital marketing strategie opbouwt, ook als je nog weinig kennis hebt van het vakgebied.
Personaliseer je leerervaring: Welke training je ook kiest bij de Adwise Academy, jouw leerdoelen
Voor wie is de basis training digital marketing strategie?
Houd jij je binnen je organisatie bezig met de digital marketing strategie of wil je hiermee starten? Dan is deze training geschikt voor jou! In deze training ontdek je hoe je een digital marketing strategie opbouwt, ook als je nog weinig kennis hebt van het vakgebied.
Personaliseer je leerervaring: Welke training je ook kiest bij de Adwise Academy, jouw leerdoelen staan bij ons centraal. Laat ons weten wat je doelen zijn, zodat we de training optimaal op jou kunnen afstemmen!
Wat leer je tijdens de digital marketing strategie basis training?
In deze training zet je een eerste stap om een Digital Marketing strateeg te worden. Je leert alle basisprincipes van digital marketing strategieën. Na deze training beschik je over de volgende vaardigheden:
- Je leert doelstellingen te bepalen;
- Je weet een doelgroep te vinden en persona's te maken;
- Je kent de customer journey;
- Je kent de middelenmix en weet welke je waar moet inzetten;
- Je kunt je resultaten meten en optimaliseren.
Wat kun je na de basis training digital marketing strategie?
Na deze training beschik je over de volgende vaardigheden:
- Ben je in staat om doelstellingen te bepalen;
- Ben je in staat om je doelgroep te vinden;
- Ben je in staat om je resultaten te meten en een juiste strategie toe te passen.




