Klantgericht denken en handelen aan de balie
€ 1.318,90
incl. BTW
Lesgeld
€ 1.090,00
Totaal excl. BTW
€ 1.090,00
BTW
€ 228,90
Totaal incl. BTW
€ 1.318,90
5% SLIM-werkgeverskorting van Opleidingvinden.nl! Klik hier om te zien hoe je deze korting krijgt.
Na inschrijving 2 weken bedenktijd voor consumenten
Gegarandeerd meer klantwaardering én meer plezier in je werk krijg je door deze training Klantgericht denken en handelen aan de balie. Je leert hoe je klanten aan een balie nog vriendelijker tegemoet treedt, hoe je je persoonlijke invloed benut, emoties herkent en lastige gesprekken ombuigt. Je wordt communicatief sterker waardoor je klant graag gebruik blijft maken van je diensten.
Maak het jezelf makkelijker door bewust te communiceren. Maak het je klant makkelijker door in t
Gegarandeerd meer klantwaardering én meer plezier in je werk krijg je door deze training Klantgericht denken en handelen aan de balie. Je leert hoe je klanten aan een balie nog vriendelijker tegemoet treedt, hoe je je persoonlijke invloed benut, emoties herkent en lastige gesprekken ombuigt. Je wordt communicatief sterker waardoor je klant graag gebruik blijft maken van je diensten.
Maak het jezelf makkelijker door bewust te communiceren. Maak het je klant makkelijker door in te spelen op onbewuste wensen. Met deze praktische training voor receptie- en baliemedewerkers vergroot je je succes én plezier in klantrelaties!
Past Klantgericht denken en handelen aan de balie bij jou?
Je bent baliemedewerker, helpdeskmedewerker of receptionist(e). Je wilt je persoonlijk invloed in contacten vergroten, communicatief sterker worden en je klant nog klantvriendelijker tegemoet treden.
Wat leer je in deze training Klantgericht denken en handelen aan de balie?
Na afloop van deze training:
- heb je meer inzicht in de wensen van de klant;
- kun je de klant nog klantvriendelijker tegemoet treden;
- weet je je persoonlijke invloed in contacten te benutten en vergroten;
- heb je een beter beeld hoe je bij een ander overkomt;
- kun je emoties van zowel je klant als jezelf herkennen en erkennen;
- kun je lastige gesprekken ombuigen naar constructieve gesprekken;
- ben je communicatief sterker;
- heb je de trainingsthema's actief toegepast in rollenspellen.
Wat is het lesprogramma?
Dagindeling en tijden
Deze training duurt 2 niet-aaneengesloten dagen.
In verband met een huiswerkopdracht zit er 1 week tussen de 1e en 2e lesdag. Je totale studiebelasting is 2,5 dag. Die breid je uit door in de tussenliggende periode met de lesstof te oefenen. Je ervaringen (en knelpunten) kun je dan op de volgende lesdag aan de trainer voorleggen.
Lesprogramma
Het programma voor de training Klantgericht denken en handelen aan de balie bestaat uit de volgende onderwerpen:
Dag 1
- Gastheer of gastvrouw: het visitekaartje van de organisatie
- Uniforme uitstraling naar de klant toe
- Succes op basis van interesse en inlevingsvermogen
- Een professionele houding
- Effectief communiceren
- Gesprekstechnieken: luisteren, samenvatten, doorvragen
- Inschatten of zeker weten?
- Effectieve vragen maken betere gesprekken
- Klant aan de balie én aan de telefoon: wie heeft prioriteit?
Oefenen, oefenen, oefenen
Dag 2
- Bewustwording eigen lichaamstaal
- Het belang van een goede lichaamstaal en een open houding
- Omgaan met “onzekere” klanten
- Omgaan met boze en geïrriteerde klanten
- Klantenbinding en relatiebehoud
- De klant nooit met lege handen laten vertrekken
- Net dat stapje meer doen voor de klant
Oefenen, oefenen, oefenen!
Wat is de leeraanpak?
Persoonlijk en praktijkgericht
Klantgericht denken en handelen aan de balie bij train2work is een klassikale training, gegeven door een enthousiaste trainer. Zij verduidelijkt de nieuwe onderwerpen met uitleg, aansprekende praktijkvoorbeelden, humoristische videobeelden en heel veel oefeningen. Je oefent met cases en rollenspellen, waarop je feedback geeft en krijgt.
Kleine groep, alle aandacht
De klas bestaat uit maximaal 8 deelnemers, er is dus genoeg ruimte om al je vragen te stellen.
Jouw leerwensen
Voordat je aan de training begint, ontvang je een persoonlijk leerwensenformulier. Dit gebruikt onze trainer om de training nauwkeurig af te stemmen op jouw leerwensen. Heb je vragen en voorbeelden vanuit je eigen werkpraktijk? Neem die ook gerust mee. Je krijgt een deskundige antwoorden én praktische werkadviezen.
Dagindeling en tijden
Deze training duurt 2 dagen. De lesdagen beginnen om 9.30 uur en eindigen om 16.30 uur. We verwachten je een kwartier van tevoren.
Er zijn tussentijdse koffie- en theepauzes. Omdat je een hele dag bij ons te gast bent, nodigen wij je uit voor een heerlijke lunch!
Over je inschrijving, de startdatum en meer praktische zaken
Je kunt je direct inschrijven op deze training. Je ontvangt een bevestiging per e-mail. 10 dagen voor de training ontvang je onze uitnodiging met meer informatie over je deelname. Je bent van harte welkom op onze locatie Lange Kleiweg 14 in Rijswijk (bij Den Haag), 3 minuten lopen vanaf het station.
Wil je een teamtraining die aansluit bij jullie wensen, incompany of op maat? Bel of mail ons voor de ideale leeroplossing.
Onze bijdrage aan jouw opleidingsbudget: 5% korting op het lesgeld van je opleiding als je werkgever betaalt.
Voor alle werkgevers en werknemers. Gewoon bij je boeking, zonder extra moeite.